Nordic walking

Nordic walking – „Severská chůze“ jedná se o přirozený pohyb nám vlastní, tedy chůze za pomocí speciálních chodeckých holí. Jde o zdravější a vysoce efektivní chůzi při které se při správné technice zapojuje až 90% svalstva.

Oproti běžné chůzi je díky holím nápor rozložen do celého těla, šetří se klouby a páteř. Významně se snižuje svalové napětí a naopak zlepšuje krevní oběh a dochází k vyššímu spalování tuků a celkového energetického výdeje.  

Pro koho je Nordic walking vhodný?

Nordic walking lze využít jako účinnou sportovní aktivitu pro zvýšení kondice, stejně tak i při hubnutí pro vyšší spalování tuků a posilování svalstva, nebo jako rehabilitaci po úrazech a operacích. S touto aktivitou tedy může začít takřka kdokoliv bez ohledu na věk, kondici, či tělesnou zdatnost.

Jak lekce s Nordic walking probíhá?

Technika je poměrně jednoduchá, nicméně zpočátku je třeba naučit se jí s instruktorem.  Důležitý je správný postoj těla. Základem je nášlap přes patu, lehké zhoupnutí v kolenou a díky holím prodloužený a svižnější krok. Těžiště je přeneseno na přední nohu od které se dynamicky odrazíme. Pohyb je v podstatě přirozený, je veden křižmo, to znamená pravá noha, levá ruka a opačně.

Na začátku lekce je třeba trochu zahřátí svižnější chůzí, následuje protažení a pak již samotný Nordic walking. Na konci lekce je vhodné opět protažení. V průběhu je možné dělat krátké přestávky a pravidelně pít. Pro výkonější a zkušené je možné připojit i posilovací trénink.

Co je vhodné na sebe?

Jedná se o venkovní aktivitu a celoroční sport, pro kterou je vhodné pohodlné sportovní oblečení, využívat vrstvení přizpůsobené aktuálnímu počasí. Musíme počítat s tím, že se při tomto aktivním pohybu zapotíme, vhodné je tedy spíš méně na sebe než více. Obuv by měla být zvolena kvalitní, pohodlná, pevná, uzavřená a ne kotníčková.

Co s sebou?

Vhodná je bederní kapsa, nebo batůžek na záda. Určitě ne taška přes rameno, která by omezovala pohyb. Je třeba pravidelně pít a mít s sebou i nějakou malou svačinku např. ve formě tyčinky.

Pozor - hole pro Nordic walking nejsou totéž co trekové hole, které jednoduše poznáme díky silnému madlu. Hole pro Nordic walking mají navíc pevně upínací poutko na ruku tak, aby se hůl při pohybu do ruky vracela. Jejich výška se řídí výškou ruky sevřené podél těla do pravého úhlu.

Proč se rozhodnout pro Nordic walking?

- Jde o efektivní sportovní aktivitu, při které se zapojuje až 90% svalstva a jejíž výsledek na sobě můžeme pozorovat již po první lekci.

- Jedná se o finančně dostupnou venkovní aktivitu možnou provozovat celoročně ve městě i v přírodě, při které dochází k otužování těla, uvolňování stresu a svalového napětí zvláště v oblasti ramen a šíje.

- Při tomto sportu se zvyšuje kondice, hybnost kloubů, dochází k účinnému spalování tuků a tím snižování nadváhy, posilování svalstva a úpravy držení těla.

- Jde o zábavnou aktivitu možnou provozovat jak individuálně, tak ve skupině.

Kde lekce Nordic walking probíhá?

V parcích, nebo lesoparcích Prahy. Objednejte si lekci Nordic walking a naplánuji pro Vás lekci v blízkém okolí Vašeho domova či kanceláře.

Chcete dosáhnout vyššího úspěchu při budování kondice nebo práci na snižování váhy?

Zkombinujte si lekce Nordic walkingu s nutriční poradnou,  kterou nabízím.

 

Ceny Nordic walking (90 min):

individuální lekce: 250,- Kč (Při koupi 5 lekcí 4+1 zdarma)

skupinová lekce 2 osoby:  200,- Kč

 

Všechny lekce obsahují: instruktáž, trénink, zapůjčení holí - zdarma

 

Pro objednávku lekce NORDIC WALKING využijte formulář níže, nebo mě prosím kontaktujte - Kontakt

 

Termín lekce Nordic walking, který rezervujete, je závazný. Případné zrušení rezervace je třeba provést minimálně 24 hodin před lekcí. Za termín odvolaný méně než 24 hodin předem bude účtován storno poplatek v plné výši ceny lekce.

 

Objednávám lekci Nordic walking

Vyplňte prosím níže uvedené údaje:

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode